Ik liet hier mijn band vervangen. Prima gedaan, alleen na het ophalen van mijn fiets zat mijn achterwiel los. Dat was daarvoor niet. Ik kreeg de indruk dat ze tijdens het vervangen van de band vergeten waren een ringetje er terug in te plaatsen. Ze konden er niks aan doen en verwezen me door naar een fietsenmaker in de buurt. Lekker dan.
Leveren altijd snel (vaak dezelfde dag) goed werk. Al meerdere malen tot volle tevredenheid reparaties laten uitvoeren.
Vriendelijke mensen, goed geholpen
Arrogante en boze meneer. Nare vibe. Niet heengaan.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.