Alles was zeer vlot geregeld, vriendelijk ontvangen en absoluut schappelijk van prijs. Aanrader!
Echt een goede fietsverhuur! We hebben gezellig gepraat met de eigenaar, die ons goede tips gaf over gratis parkeren in de fietsenstalling. Fijne en goed functionerende fietsen (wij kozen voor een 7-versnellingsfiets).
Zeer goede fietsen , zeer goede service, man was vriendelijk en heel behulpzaam . Alles was dik in orde . Zaterdag 25/04/26.
Mooie fietsen, goede service.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.