De professionaliteit laat te wensen over, waardoor je mogelijk het gevoel krijgt teveel te moeten betalen. (ofschoon ik moet toegeven dat ik iets over het hoofd heb gezien (bedrag vd te betalen borg). Vriendelijkheid van de medewerker was goed. Zorg voor meer e-bikes met optimaal werkende accu's. Ik heb prima kunnen fietsen met de gehuurde e-bike maar accu leek niet optimaal.
Goed 👍 maar.... "Ik had graag snellere service gehad. Er hadden twee of drie mensen moeten werken in plaats van maar één. De medewerker die dienst had was erg beleefd, maar ze konden het gewoon niet bijbenen. Ze hebben daar absoluut meer personeel nodig."
Kundige mensen om je fiets door te laten repareren en op een handige centrale locatie
Ik haatte het.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.