S&S Services in Maastricht is een fietsenreparatiebedrijf aan de Grote Gracht dat zich onderscheidt door snelle service en vriendelijk personeel. De zaak staat bekend om het vakkundig repareren van uiteenlopende fietsdefecten, van derailleurproblemen tot algemeen onderhoud. Klanten waarderen de transparante prijsstelling en de mogelijkheid om hun fiets vaak dezelfde dag nog op te halen. Met een gemiddelde beoordeling van 4 sterren hebben zij veel tevreden klanten, die vooral het eerlijke en persoonlijke contact benadrukken. Voor reparaties en onderhoud van uw fiets bent u hier aan het juiste adres.
DE SLECHTSTE FIETSENWINKEL VAN MAASTRICHT. Als je opgelicht wilt worden en met geen enkel respect behandeld wilt worden, ga dan naar deze winkel. Als ik nul sterren kon geven, zou ik dat doen. Een paar dagen geleden kwam ik binnen met mijn fiets, die een raar geluid maakte bij mijn remmen. Ik wist dat het gewoon een kwestie van wat olie bijvullen was, dus ze hebben het opgelost door twee schroeven vast te draaien. Vervolgens wilden ze dat ik 15 euro betaalde voor slechts twee schroeven. Ik heb geklaagd, maar toch betaald. Uiteindelijk kwam het geluid na een paar uur terug en ben ik teruggegaan naar de winkel. Daar werd ik boos en respectloos ontvangen. Ze zeiden dat ze me mijn geld terug zouden geven zonder het geluid te repareren en dat ik nooit meer terug had moeten komen om bij te vullen. Ze noemden me belachelijk. Ik heb nog nooit zo'n klantenservice meegemaakt en het is volstrekt onacceptabel.
Ik moest een aantal kleine reparaties aan mijn e-bike laten uitvoeren. Het personeel was vriendelijk, ging meteen aan de slag en de fiets was dezelfde dag nog klaar. Speciale dank aan Dudi, die me telefonisch te woord stond en het grootste deel van het werk heeft gedaan.
OPLICHTINGSWAARSCHUWING! Pas op! Deze zaak was vroeger betrouwbaar en eerlijk. Dat is nu niet meer het geval met de huidige eigenaar (Didi?). Ik bracht mijn fiets erheen vanwege een lekke band (wat €35 kost, nog voordat we weten of de binnenband vervangen moet worden). Toen ik de fiets ging ophalen, zat de rem vast, waardoor ik niet meer kon fietsen. Ondanks dat de fiets verder in perfecte staat was, weigerde hij de verantwoordelijkheid te nemen, ruziede hij vijftien minuten met me in plaats van de rem in één minuut te verstellen, en probeerde hij me nog eens €25 extra te laten betalen om de rem te repareren die hij zelf had beschadigd. De service was onbeleefd en onprofessioneel – ik betwijfel of de binnenband überhaupt vervangen is. Ik ga er niet meer heen totdat hij weg is.
Er werken hier fantastische mensen. Goede service en erg vriendelijk. Ik kan het zeker aanbevelen.
Snelle service, aardige en beleefde medewerkers en eerlijke prijzen.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.