De Beente is een fietsenwinkel in Maastricht die zich onderscheidt door persoonlijk advies en vakkundig vakmanschap. Het team helpt klanten stap voor stap bij de keuze van een nieuwe fiets, van klassieke modellen tot e-bikes en bakfietsen. Ook voor reparaties en onderhoud kun je hier terecht: werkzaamheden worden snel en professioneel uitgevoerd. Met een Google-beoordeling van 4,3 uit 5 sterren bewijzen meer dan 200 klanten hun vertrouwen in deze zaak. Het personeel staat bekend om het nemen van tijd voor elk klantendoel, zonder verkooppraatjes. De Beente bevindt zich aan de Molensingel in Maastricht.
Wat een slechte zaak! Alles schuiven ze op de klanten. Heb mijn derde e-bike daar gekocht, alleen maar problemen. Elke keer hoge rekening die je niet kunt controleren. Ze doen maar wat!
Net de trotse eigenaar geworden van mijn eerste I:SY... Wederom heel fijn geholpen door Raoul. Ik kom al heel lang bij de Beente en dit is inmiddels mijn derde e-bike die ik daar koop,zegt genoeg denk ik. Bedankt voor de goede service die jullie altijd geven,ook tussendoor.
Supergoede service! Raoul is een topverkoper! Al tweemaal een e-bike gekocht hier en zeer tevreden, zowel over de fiets als over de geleverde service. Mijn fiets was vorige week gestolen, maar binnen 2 dagen had ik een nieuwe, met alles erop en eraan (fietstassen, slot etc). Raoul ontzorgt volledig: al het verzekeringswerk wordt door hem gedaan en zoals gezegd had ik binnen 2 dagen een prachtige nieuwe fiets.
Met veel plezier aangekomen en goed geholpen in de winkel vriendelijke medewerkers, helm besteld met vizier heeft me nog 20 euro korting gegeven vrijdag daar geweest zou dinsdag aankomen allemaal in orde, de week erna vrijdag gebeld omdat ik nog niks had gehoord. Werdt me verteld dat het nog 3 weken zou duren voordat de helm aankwam best onprofessioneel en ergens schandalig vrijdag 27 februari de helm besteld zou dinsdag 3 maart aan moeten komen voor ophaal in de zaak. Is ondertussen 24 maart zijn een dikke 3 weken verder en nog steeds onduidelijk wanneer mijn helm binnekomt. Vind het schandalig daarom 2 sterren ( toevoeging ) als je niet zeker weet dat die de dinsdag aankomt zeg dan ook niet dat die dinsdag aankomt als ik nu gewoon een maand moet wachten, gister inderdaad gebeld en wisten nog steeds niet wanner die binnen zou komen, is gewoon jammer maar ben wel zeer goed geholpen in de winkel
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.