Aon de Stasie Fietsspecialist in Maastricht is een fietsenwinkel gespecialiseerd in e-bikes en verhuurdiensten. De zaak aan Stationsplein 26 staat bekend om snelle reparaties en behulpzaam personeel. Klanten waarderen de service bij onderhoud, zoals kettingreparaties en zadelvervangingen. De winkel beschikt over e-bikes te huur en staat klanten bij met vervangingsaccu's bij onderweg problemen. Over het algemeen weten medewerkers snel uit de voeten met kleine herstellingen. Voor reparatie, onderhoud of het huren van een e-bike in Maastricht is dit een bruikbare adreskaart.
3 sterren voor vriendelijkheid en vlotte service. We hadden ruim genoeg op voorhand een duo e-bike gereserveerd. Zowel telefonisch als op mail heeft men onze reservatie bevestigd. Als wel dan uiteindelijk de fiets wouden ophalen, was hij al verhuurd aan iemand die die dag eerder was. Jammer!
Ik heb een fiets gehuurd voor 4 dagen. Eenvoudige (en vriendelijke) service en eerlijke prijzen. Niets op aan te merken. Ik denk dat de negatieve reacties gebaseerd waren op een andere ervaring.
Wat een oplichters! Fiets 2 jaar geleden gekocht en vorig ook groot onderhoud bij Aon de statie gehad. 2 weken lag de ketting eraf. Fiets gebracht en ik zou gebeld worden of de ketting erop gezet kon worden of vernieuwd moest worden. Wat ik vreemd vond want niet oud en parkeerde hem altijd binnen. Ook weer onderhoud gevraagd en nwe batterij voor het achterlicht. Vandaag binnen gelopen omdat ik maar niets hoor. Blijkbaar verkeerd telnr ingetoetst om sms te sturen, terwijl hij de fout bij mij legt dat ik niet reageer dat de fiets klaar is. Niet reageren op het feit dat ik eerst gebeld zou worden voor deze reparatie behalve met ; dat zijn de kosten toch niet. En dan als ik mijn fiets oppak tot mijn verbazing er een heel nieuwe achterlicht op zit terwijl alleen de batterij vervangen zou worden. En dan zeggen dan heb je nu Led, terwijl dat er al op zat. ( kosten 14,75) Eigenaar wilde niets aan de prijs doen, “ wij doen ook maar ons best “ was zijn enige antwoord. Ik ga hier echt nooit meer
Beste fietsspecialisten. jullie richten goede werk zeer vriendelijk en beleef. kwam laatste voor spaak laten repareren mocht zelfde dag oppikken vindt dat zij werk mooi maken, goede 5 sterren voor jullie winkel.
Vandaag voor niks aan de deur geweest. Op internet staat openingstijden maandag geopend tot 19u en elke dag tot 19u. Jammer we moeten van Bunde komen. Wel fijn als dat aangepast wordt.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.