Let op: Er is een discrepantie in uw opdracht. U vraagt een beschrijving voor een fietsenmaker, maar de gegevens betreffen Alley Cat Coffee, een koffiebar in Maastricht. Ik schrijf hieronder een beschrijving voor het daadwerkelijke bedrijf (koffiebar): --- Alley Cat Coffee in Maastricht (Hoenderstraat 15-17) is een gezellige koffiebar waar kwaliteit en service centraal staan. Het personeel staat bekend om hun vriendelijkheid en kennis van koffie, en het aanbod omvat huisgebrande koffie die je ook mee naar huis kunt nemen. Naast uitstekende koffie en cappuccino's serveren ze huisgemaakte taarten en gebak, zoals de populaire carrot cake. De inrichting is smaakvol en uitnodigend, wat maakt dat het een populaire plek is voor een kopje koffie en een snack. Met een Google-beoordeling van 4,6 sterren op basis van 305 reviews blijkt dat regelmatige bezoekers hun ervaringen positief waarderen. Een bezoek loont voor wie op zoek is naar goed brouwsel en warme gastvrijheid.
Tolles kleines Café mit richtig gemütlicher Atmosphäre. Der Kaffee war wirklich sehr, sehr lecker – definitiv einer der besten, den wir in Maastricht getrunken haben. Perfekt für eine entspannte Pause zwischendurch. Würden wir jederzeit wieder besuchen!
Niet echt mijn ding. Ze hebben een breed assortiment koffiebonen en ik heb gehoord dat de koffie van goede kwaliteit is. Wel aan de prijzige kant. Gratis water is een pluspunt. Deze plek is ideaal om te studeren: ruim en minimalistisch. Grote keuze aan zoetigheden. Maar: Bijna geen extra's en de badkamer heeft alleen ijskoud water (wastafel) en lijkt niet helemaal af te zijn (hoewel dat misschien de stijl is, ik weet het niet). Oh, en ze accepteren alleen pinpassen, wat naar mijn mening duidelijker vermeld zou moeten worden om verwarring te voorkomen.
Vandaag even snel gestopt voordat ik aan een prachtige rit begin. Uitstekende service en een fijne sfeer!
Ik heb hier online koffie filters besteld 3 weken geleden. Ik kreeg geen ontvangstbevestiging, maar de betaling is wel overgemaakt. Ik probeer al 3 weken contact te krijgen via e-mail, toen dat niet werkte via privé social media en vervolgens door te reageren op een post omdat het bedrijf wel blijft posten. Maar nul respons. Voelt als grote oplichterij… ze zullen prima koffie serveren maar online zou ik er niets bestellen. Update: na mijn review heb ik netjes een excuusmail gekregen en is het geld teruggestort.
Ik vind het heerlijk om hier in het weekend met een kop koffie te zitten en te werken of iets op mijn laptop te doen. Goede koffie, perfecte locatie, vriendelijk personeel.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.