Sander Tweewielers in Heemstede staat bekend om zijn vakkundige service en persoonlijke aandacht. Met een Google-beoordeling van 4.6 sterren op basis van 145 reviews heeft deze fietsenmaker een solide reputatie opgebouwd in de gemeente. De winkel aan de Binnenweg specialiseert zich in onderhoud en reparaties, waarbij klanten waardering hebben voor de snelle en deskundige aanpak. Het team staat erom bekend klanten goed te informeren over noodzakelijke werkzaamheden en deze efficiënt uit te voeren. Of het nu gaat om gewone onderhoudswerkzaamheden of specifieke reparaties, Sander Tweewielers biedt een betrouwbare service voor fietsliefhebbers in de regio.
Ik was in de buurt en had een licht kromme remschijf die een beetje aanliep. Bij binnenkomst werd er direct even gekeken en binnen een paar minuten stond de fiets weer perfect afgesteld. Toen ik vroeg of ik nog iets verschuldigd werd er nee geschud met de opmerking dat een goede review altijd welkom is. Nou, hierbij! Helemaal verdient.
Vandaag voor een spoedreparatie aan mijn spatbord zo maar spontaan langs geweest in Heemstede. Direct geholpen en in een mum van tijd was het gerepareerd. Super service en vriendelijk personeel. Dank hiervoor.
Een ontzettend aardige en oprechte fietsenmaker – iets wat tegenwoordig echt zeldzaam is. Hij verdient absoluut erkenning 🏆 Toen ik een probleem met mijn fiets had, weigerden twee andere fietsenwinkels in Haarlem me te helpen. Deze meneer hielp me echter niet alleen zonder aarzeling, maar hij weigerde ook elke betaling aan te nemen. Zijn vrijgevigheid, professionaliteit en bereidheid om een vreemde te helpen hebben een blijvende indruk op me achtergelaten. Ik ben hem enorm dankbaar en zou zijn service van harte aanbevelen aan iedereen die hulp nodig heeft.
Altijd fijn in Haarlem klant geweest, in Heemstede erg arrogante en kortaf reactie vanwege mijn fietsmerk die ze niet aan willen raken en werd direct de deur gewezen. Spijtig!
Edit na 4 jaar: hoe goed onze eerdere ervaringen ook waren, we merken dat de drukte in de winkel de kwaliteit niet ten goede komt. Zilveren spaken in een zwart wiel, loszittende onderdelen, pittige rekeningen en 6 maanden wachttijd hebben ons doen besluiten elders te gaan kijken. Per mail uitten we onze zorgen en vroegen we om een oplossing voor o.a. de verkeerde spaken, daar is een week later nog niet op gereageerd. Jammer, want de basis was goed.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.