Volgens de website en Google Maps verhuurden ze fietsen. We liepen erheen vanaf onze Airbnb en ontdekten dat ze geen fietsen verhuren, maar alleen verkopen. Dus moesten we nog 20 minuten lopen naar een andere fietsverhuurder in Haarlem. De man daar was ook een beetje onbeleefd. Ik geef maar drie sterren omdat het misschien een goede fietsenwinkel is om fietsen te kopen, maar dat kan ik niet zeggen.
Équipe professionnelle
Binnen een paar kilometer na het huren van de fiets werd het erg moeilijk om erop te rijden. Bij nader onderzoek bleek de band lek te zijn. De winkel was gesloten en het werd laat, dus ik liep 4 kilometer met de fiets naar mijn hotel en zette hem op slot. De volgende dag vertrok ik uit de stad. Ik stond vroeg op en nam de bus naar hun winkel om het probleem te melden en de sleutels terug te geven. Ze zeiden dat ik de fiets zelf moest ophalen en terug moest lopen. Geen excuses. Geen geld terug. Geen klantenservice. Wat een vakantie! Ik zou een andere fietsverhuurder proberen, als die er is.
Vermijd deze fietsen ten koste van alles! We huurden 19 fietsen via hun website. Toen we aankwamen, bleek niemand op de hoogte te zijn van onze komst. We hadden het gevoel dat we hen tot last waren en werden zeer onvriendelijk ontvangen. Na slechts 10 minuten kreeg een van de fietsen een lekke band. Er was geen reparatiesetje, geen pomp, dus moesten we er een kopen bij een lokale fietsenwinkel. Het terugbrengen van de fietsen was een nachtmerrie, omdat we de banden om de vijf minuten moesten oppompen. Toen we terugkwamen bij de winkel, werden we kortaf ontvangen; blijkbaar was het onze schuld dat de fiets een lekke band had! Natuurlijk kregen we geen excuses, geen enkele vorm van compensatie. Als je op zoek bent naar een prettige fietstocht, zoek dan elders. Vermijd deze fietsen ten koste van alles!
Wij hebben twee elektrische fietsen gehuurd om naar Zandvoort te fietsen. We moesten totaal bijna €100,- afrekenen voor 1 dagje huren. Als het nou goede fietsen waren dan is de prijs redelijk. Echter was dat niet zo. De fietsen waren oud en versleten. Trapas krom, remmen kapot, haperende trapondersteuning, verroest kettingslot, rammel fietsen etc. Oude stadsfietsen en een accu erop geplaatst. Weinig trapondersteuning. Bij het inleveren hebben we dit allemaal vermeld. Hierop is nauwelijks op gereageerd. Erg teleurstellend. Ik zou niemand aanraden om hier je fiets te huren.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.