We hebben een zeer goede ervaring gehad met de aankoop van onze e-bike. De eigenaren (Erik en Sigrid) hebben alles goed uitgelegd en ons uitstekend geïnformeerd. Ze boden een goede deal. We bevelen deze winkel van harte aan.
Mooi bedrijf van enthousiaste vakmensen. Goed assortiment en deskundig advies zonder opdringerige verkooppraatjes. Ik heb een mooie E-bike uitgezocht en inmiddels in bezit. Binnenkort gaan we zeker voor mijn echtgenote hier ook voor haar een fiets uitzoeken. Een aanrader en aanwinst voor Enschede.
Wat een fijne fietswinkel , goede service.. goed prijs voor een nieuw model.. zeer vriendelijke eigenaar en eigenaresse.. nu voor tweede x weer een fiets bij jullie gekocht .. we komen zeker terug …dikke 10 ( ze zaten eerst in Hengelo helaas moesten ze daar weg maar goed op de fiets naar Enschede het is nog te doen ) het is zeker de moeite waard om daar een kijkje te nemen ! Er volgen meer foto’s
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.