Fiets070 in Den Haag staat bekend om zijn deskundige service en aandacht voor detail. Het team helpt klanten snel en vriendelijk verder met reparaties, onderhoud en advies. Met een Google-beoordeling van 4.8 uit 5 sterren bewijst de zaak aan Baarssingel 1 haar betrouwbaarheid. Of je nu een lekke band hebt of je fiets een volledige onderhoutsbeurt nodig heeft, Fiets070 pakt het vakkundig aan. De winkel combineert heldere communicatie met praktische oplossingen, wat fietsenmakers in Den Haag onderscheidt.
Persoonlijke ervaring (twee keer) - de eigenaar drong aan op onnodige/ongevraagde diensten waarvan ik en andere fietsenwinkels weten dat ze niet nodig zijn. Het lijkt erop dat de eigenaar prioriteit geeft aan activiteiten die de meeste winst per uur opleveren en waar mogelijk extra geld probeert binnen te halen (gebaseerd op andere recensies) zonder toestemming van de fietseigenaar. Een ander klein serviceverzoek was ronduit belachelijk, maar hij zei dat de wachttijd 3 weken was. Er zijn andere, klantvriendelijkere werkplaatsen in de buurt en ik vond er een die het gratis en direct deed, zonder afspraak, ondanks dat ze het druk hadden. Over het algemeen niet erg eerlijk/transparant en niet klantgericht.
Top service bij Fiets 070! Ik heb hier meerdere fietsen gebracht, van stadsfiets tot racefiets, en ben elke keer uitstekend geholpen. Vakkundig, vriendelijk en schakelen snel — mijn fiets was steeds binnen no-time weer klaar. Een aanrader dus voor ieder fiets onderhoud!
Nog bedankt voor de reparatie van de voorrem van m'n (oude) fiets. Fijn om weer goed te kunnen remmen en weer even mee verder te kunnen fietsen. Ik ben helemaal happy. Bedankt!
In tegenstelling tot de meeste recensies heb ik een ontzettend slechte ervaring met Walter gehad vandaag. Niet zo zeer op het gebied van de reparatie, maar de transparantie. Ik breng mijn e-bike met de opdrachten: het vervangen van de versnellingskabel en de voorremkabel vastzetten. De prijzen voor deze werkzaamheden inclusief onderdelen voor e-bike staan op zijn website. Ik verwachtte ook rond een prijs te komen met een eventuele afwijking binnen een bepaald marge. Maar een prijsverscil van maar lieftst 65 PROCENT, ga toch vragen stellen. Nou dit heb ik wel gemerkt. Het was of betalen of de kabels worden doorgeknipt. Hij stond ook al klaar met z'n kniptangetje. Na wat discussie en mijn verwachtingen uitgepsroken te hebben, was walter bereid "de website tarieven" te hanteren met de mededeling dat ik nooit zijn werkplaats mag betreden. Nou Walter, wat denk je zelf?..NOOIT MEER! Ik zal op deze manier niet door jou in de maling genomen worden! Beste mensen: bespreek je verwachtingen van
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.