Mantel Servicepunt Arnhem-Noord in Arnhem staat bekend om zijn snelle en betrouwbare fietsreparaties. Klanten prijzen het vriendelijk en geduldig personeel, dat uitstekend weet uit te leggen wat er aan de fiets moet gebeuren. De winkel blinkt uit in het verzorgen van onderhoudsbeurt en het herstellen van beschadigde fietsen, waarbij klanten vaak al binnen een dag hun fiets opgehaald kunnen hebben. Met een Google-beoordeling van 4,5 op 5 sterren toont Mantel Servicepunt zich een betrouwbare partner voor fietsonderhoud in Noord-Arnhem. Voor een afspraak kun je telefonisch contact opnemen.
Eerst heel lang op mijn fiets moeten wachten om vervolgens te constateren dat ze de helft niet hadden gemaakt. Wat een slecht bedrijf is dit!!!
Na een premium onderhoudsbeurt voor mijn elektrische fiets (€195,00) heeft deze winkel alleen het tandwiel vervangen omdat ik het probleem had uitgelegd tijdens het inleveren van de fiets. De fiets is niet schoongemaakt, de bewegende onderdelen zijn niet gedemonteerd of gesmeerd en er is geen beschermlaag aangebracht (ondanks dat dit op hun website staat). Ik heb hen verteld dat Mantel Superstore Arnhem mijn fiets al eerder (twee keer) heeft schoongemaakt, gesmeerd en van een beschermlaag heeft voorzien. Deze winkel antwoordde: "Nou, u heeft gewoon geluk gehad, want zij zijn aardig". Ik heb spijt dat ik een afspraak bij deze winkel heb gemaakt. Ik hoop echter echt dat het hoofdkantoor van Mantel de servicenormen van deze winkel overneemt, want ik ben nog steeds fan van Mantel en wil niet dat dergelijke acties hun reputatie schaden.
Ik ben vorig jaar in korte tijd drie keer teruggegaan voor verschillende problemen na een onderhoudsbeurt. Het slot kon na de eerste keer niet meer dicht omdat het achterwiel te ver naar achteren was afgesteld. De tweede keer ontbrak er een fietsdopje. De derde keer brak de ketting tijdens een regenachtige avond. Vervolgens naar huis gelopen en daarna weer teruggegaan. Na deze reparatie bleek het achterwiel los te zitten. Uiteindelijk ben ik naar een andere fietsenmaker gegaan, waar ze de onderhoudsbeurt maar over hebben gedaan. Het personeel was steeds vriendelijk, maar de kwaliteit van de reparaties viel helaas tegen. Voor de onderhoudsbeurt heb ik jaren zonder problemen kunnen rondfietsen, dus dit verloop was een grote teleurstelling.
vriendelijk personeel, fiets netjes gerepareerd
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.