Fietsvoordeelshop in Arnhem is een erkende adres voor fietsreparaties en fietskoop. Het team rond eigenaar Shant staat bekend om vriendelijk en behulpzaam personeel dat ook zonder afspraak klanten snel helpt. Klanten waarderen de snelle service, zoals het repareren van kettingen en het verhelpen van fabrieksfouten. De winkel geeft goede begeleiding bij aankopen, inclusief e-bikes, en voert servicebeurten uit. Met een gemiddelde beoordeling van 4,3 uit 5 sterren toont Fietsvoordeelshop zich een betrouwbare partner voor Arnhemse fietsers. Je vindt de winkel aan de Heerlenstraat 11a.
Aanvankelijk heel vriendelijk en duidelijk geholpen in de winkel in Arnhem zuid. Er werd alle tijd genomen. Levertijd twee a drie weken werd er gezegd op de fiets die wij kochten. Dat is vrij lang vind ik als je het vergelijkt met online aanschaffen. Maar goed wij wilden tassen, een zitje en een verlengstuk op de fiets. Na tien dagen gebeld dat de fiets klaar staat. Zojuist naar de winkel. Geen zitje op de fiets. Was niet besteld. Konden geen andere passende oplossing aandragen zodat fiets toch meteen compleet- zoals afgesproken -mee kon. Zitje kon nagestuurd worden en zelf gemonteerd worden. Dat is niet de service die ik verwacht. Hier dus niet mee akkoord gegaan. Fiets laten staan helaas.
Ik was vandaag in de winkel en ik moet zeggen dat de service echt verschrikkelijk is. Ik heb er twee maanden geleden een fiets gekocht en kwam de twee jaar garantie claimen die ik zogenaamd had, maar de extreem onbeschofte kassierster vertelde me dat die niet gedekt was. Dat is altijd een excuus om niet te werken. Ik geef één ster, want dat is het minste wat ik kan geven. Ze wilden me 200 euro in rekening brengen voor de reparatie van de fiets, ondanks dat hij nog onder de garantie viel. Wat mij betreft een verschrikkelijke service. Ik ga daar nooit meer heen.
Zeer prettige service verlenende fietsenwinkel.ik kon even tussendoor voor een reparatie van mijn geknapte ketting. Eerder al een servicebeurt gehad voor mijn eBike, waar ik ook goed over te spreken was. Kortom een prettige ervaring!!
Uitstekende winkel. Zeer vriendelijk personeel. Altijd bereid om te helpen. Ik kom zeker terug!
Gewoon een goede zaak. Altijd behulpzaam, geen lange wachttijden en meedenkend personeel.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.