We hebben een fantastische rit gehad, er zijn verschillende parken in de buurt van de verhuurlocatie. Bedankt Anna voor de uitstekende service!
Gebruiksvriendelijk en fantastisch personeel: Andrea, Anna en Pietro.
Magali, Elliot, Pietro en Valenie waren de mannen die ons de service hebben verleend en ze waren alle vier erg goed, hartelijk dank, het was geweldig.
Pietro en Valerie waren erg aardig bij het verhuren van de fietsen. Het was makkelijk en eenvoudig. En dat komt omdat ons Engels niet zo goed is. Bedankt voor alles. Een leuke ervaring, fietsen door Amsterdam.
Perfect voor een wandeling, betaalbare prijs en vriendelijk personeel, bedankt Valérie en Pedro.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.