Omafietsonline.nl is een fietsenwinkel gevestigd in Zaandam aan de Klokbaai. Het bedrijf biedt fietsen voor verschillende leeftijden en doelgroepen. Met een Google-beoordeling van 3.8 uit 5 sterren op basis van 382 recensies heeft de winkel een gemengd beeld onder klanten. Bezoekers kunnen hier terecht voor het kopen van fietsen en daaraan gerelateerde producten. Voor meer informatie over het huidige assortiment, leveringsvoorwaarden en klantenservice kunt u contact opnemen met de winkel in Zaandam.
Ik heb in oktober een fiets besteld. Allereerst was de installatie-instructies onduidelijk, er was alleen een YouTube-video die op veel punten afweek van mijn fiets. Uiteindelijk kan ik de fiets in april nog steeds niet gebruiken. Toen ik contact met ze opnam, was hun oplossing om de fiets naar een winkel in Zaandam te brengen. Hoe kan ik een fiets waarvan het wiel niet draait, vanuit Amstelveen hierheen brengen? Voordat ik bestelde, probeerde ik een winkel op Google Maps te vinden om recensies te lezen. Helaas kwam Cortego niet naar voren toen ik zocht. Ik waarschuw iedereen die dit leest: betaal iets meer en koop een fiets die je wél kunt gebruiken. Anders gooi je die 200 euro weg voor waardeloze service.
De fiets zat de eerste week na aankoop praktisch helemaal onder de roest. Toen we de verkoper dat vertelden, lachte hij ons uit en zei dat het volkomen normaal was. Nog geen jaar later waren de remmen en pedalen helemaal verroest, en toen we de fiets voor reparatie brachten, rekenden ze een hoop geld aan, waarna hij een week later alweer kapot ging. Ik zou deze fietswinkel niemand aanraden.
Ik wou dat ik de recensies had gelezen voordat ik het kocht.
⚠️ Absoluut geen aanrader! De fiets die we hier hebben gekocht (omdat het kind van een vriendin hem graag wilde) ging al binnen één week kapot. We moesten hem terugbrengen, maar de service en houding van de verkoper waren net zo slecht als de kwaliteit van de fiets. Geen begrip voor de klant. Ze geven valse beloftes en liegen erover. Een kapotte fiets wordt teruggegeven alsof hij “gerepareerd” is. In plaats van verantwoordelijkheid te nemen, doen ze neerbuigend en zeggen dat de fiets “nog slechter was toen we hem brachten”. Ondertussen praten ze de hele tijd Farsi onderling, wat erg storend is. Later zagen we online dat er werkelijk geen enkele positieve review over deze winkel bestaat. Had ik dat maar eerder gelezen, dan hadden we dit nooit gedaan. 👉 Doe niet dezelfde fout als wij, en bespaar jezelf de teleurstelling!
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.