Fietsenwinkel Overvecht - Banierhuis in Utrecht staat bekend om snelle en behulpzame service. Het team helpt klanten doelgericht, ook op drukke momenten, en gaat graag dat extra stapje verder. Met een gemiddelde beoordeling van 4,2 uit 5 sterren weten bezoekers wat ze kunnen verwachten: vakkundige reparaties aan elektrische fietsen, standaarden en andere onderdelen, uitgevoerd met aandacht voor detail. De winkel werkt met merken als Cortina, Bosch en Shimano. Klanten waarderen de vriendelijke benadering en de bereidheid om ook met speciale verzoeken mee te denken. Dit maakt Fietsenwinkel Overvecht - Banierhuis een betrouwbare partner voor onderhouds- en reparatiewerkzaamheden.
Kon zelfs aan het einde van de dag gelijk terecht met mn fiets ondanks dat ze bezig waren, top service!
Toen ik vandaag mijn fiets uit de stalling haalde kwam ik er achter dat er een schroef uit mijn standaard was waardoor mijn fiets niet meer rechtop bleef staan. Bij binnenkomst bij het Banierhuis kon er gelijk even tijd gemaakt worden om er naar te kijken. De oplossing bleek minder simpel dan gedacht omdat de standaard beschadigd was maar met wat creativiteit is het wel gelukt. En het mooiste nog, ik hoefde niets te betalen. Wat een service! Kortom: vriendelijk personeel, tijd voor de klant, creatieve oplossingen en waar het kan een beetje coulance. Ik kom zeker terug!
Uitstekende service, snel en zeer behulpzaam.
Vandaag langs geweest ivm schroefje van het monitor van mijn elektrische fiets dat was losgekomen en gevallen was tijdens het fietsen. Ben naar binnen gegaan met de hoop dat ze een klein schroefje hadden en dit weer konden bevestigen. Ze hielpen direct en waren zeer behulpzaam. En toen ik wilde betalen gaven ze aan dat dit niet hoefde voor zo’n klein dingetje. Enorm lief en hele fijne service! Kom hier zeker terug en raad het andere ook aan.
Wat een service! Op donderdag kwam ik langs met de vraag of ze een tweedehands stadsfiets hadden. Zaterdag ochtend mocht ik weer komen, dan zou er een geschikte binnen zijn. Zo gezegd, zo gedaan. Een hele nette prijs, even het stuur goed vastzetten, rem maken, achterlicht vervangen, en dit allemaal zonder extra kosten te rekenen. Geweldige mensen, ik zou zeker terugkomen en iedereen aanraden hierheen te gaan!
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.