Geweldig snel en vriendelijke geholpen
Ik kan deze verhuurwinkel absoluut niet aanbevelen. De sleutel brak af in het slot, duidelijk door slijtage, maar ze bleven volhouden dat het onze schuld was. In plaats van het probleem zorgvuldig op te lossen, braken ze de hele ketting en rekenden ze ons €100 aan. De medewerker met wie we te maken hadden, was behulpzaam en probeerde te bemiddelen, maar de eigenaar weigerde redelijk te zijn of begrip voor de situatie te tonen. We voelden ons oneerlijk en respectloos behandeld. Klanten zouden niet gestraft moeten worden voor defecte apparatuur. Ik raad anderen ten zeerste aan om een andere verhuurwinkel te kiezen.
Hieronder in het Engels: Geweldige fietsenwinkel, ik raad hem aan. Meneer Cengiz en Bulent zijn de besten.
Prima fietsenmaker! Hier wordt echt goed werk geleverd, nooit klachten over gehad.
Tevreden over de service. Ik breng mijn fiets 's ochtends langs om de banden en ketting te laten vervangen.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.