Five stars to Willem. For supequick service and yhat he returned 50 eur back, that accidentaly paid more. Dank u Willem
Hele fijne fietsenmaker! Kwam voor iets kleins langs, wat meteen werd opgepakt, waardoor ik na een kwartier weer buiten stond met een gerepareerde fiets! Top!
Snel en fijn geholpen!
Altijd enorm goed geholpen hier!
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.