Jongens, deze zaak is failliet en voorgoed gesloten. We hebben het aan een lokale inwoner gevraagd omdat we ontdekten dat het gesloten was.
Is failliet
Super goed en snel geholpen vandaag! Lieve meneer die mijn stuur even vast heeft gezet!
Geweldig aardige service. Kwam binnen met zachte rolstoel bandjes en ze werden direct en zeer vriendelijk opgepompt. Dank je wel nog !
50 euro voor een dag e-bike huren, doe effe normaal
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.