Remko's fietsenwinkel in Leiden staat bekend om vakkundig onderhoud en reparaties. Met een gemiddelde beoordeling van 4,3 sterren krijgt de winkel vooral complimenten voor het grondige groot onderhoud aan racefietsen en het oplossen van lastige problemen waar klanten lang mee worstelden. Het assortiment omvat merken als Santos en Ridley. Bezoekers waarderen de passie en vakmanschap van het team, dat niet stopt totdat klanten tevreden zijn. Remko's fietsenwinkel is gevestigd aan het Bevrijdingsplein 48, waar fietsliefhebbers terecht kunnen voor zowel aankoop als professioneel onderhoud.
Sinds december 2024 kom ik bij Remko's fietsenwinkel. Ik kan mij compleet niet vinden in de negatieve reacties die ik teruglees. De slechte reviews zeggen eerder wat over de competentie van deze 'klanten' dan de mannen van Remko's fietsenwinkel. Sinds de eerste keer dat ik hier kwam wordt er de tijd genomen om mee te denken, te adviseren en snelle service te leveren. Ook wordt er soms 'hard' advies gegeven, omdat veiligheid op nummer één staat bij Remko en Bart. Niets behalve lovende woorden over deze zaak en de mannen die hier werken. Een aanbeveler voor elke racefiets-eigenaar die zoekend is naar een fietsenmaker.
Vorige week mijn racefiets weggebracht voor groot onderhoud. En ik had al heel lang last van een kraak in mijn fiets die ik maar niet wegkreeg. Na een goede intake waarin we alle werkzaamheden bespraken werd ik de volgende dag keurig gebeld dat de fiets klaar was, waarbij alle werkzaamheden werden toegelicht en ik nog wat tips meekreeg over verdere verbeteringen aan mijn fiets. De prijs vond ik zeer redelijk. Vandaag op gefietst. Fietst als nieuw. En de kraak was weg! (Waarschijnlijk waren het de spaken...)
Specialist in trekking-sport en racefietsen. Niet heengaan met fatbike of stadsfiets. Fijne kundige mensen en betaalbaar. Kom er graag
Niet alleen verkopen ze fantastische fietsen, met name Santos, maar het onderhoud doen ze ook met veel vakmanschap en passie. En ze zijn pas tevreden als het echt goed is, geweldig.
Bijna drie jaar geleden heb ik een Ridley gekocht. Van af het begin had ik last van regel matig getik, wat in de tijd erger werd. ± negen maanden terug ging ik na Remco voor wat spullen te halen. Ik vertelde hem over het regelmatige getik . Het opvallende voor mij was, dat van de tien keer als ik ophield met trappen zeven a acht keer het getik weg was, en of andersom, dus het leek mij meer dan logisch dat dit in verband stond met elkaar. Remko reageerde zeer snel zonder navraag of wat dan ook, dit had niks met elkaar te maken, hij legde dat met een verhaal uit wat voor mij onnavolgbaar was , ik had achteraf direct weg moeten gaan voor een second opinion , ook omdat ik op technische gebied zeker niet de domste ben. Ik besloot pas geleden na Remko te gaan ,vooral voor het getik. Nam een onderhoud beurt sportief, ik vertelde Bart de collega nogmaals hoe het getik er vaak weer was en tevens weg was. Hij controleerde de ketting , voelde spelling op me trappers, ik melde direct wat vervang
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.