Albert Slagter Fietsspecialist in Emmen staat bekend om vakkundige reparaties aan een breed scala aan fietsen, van elektrische fietsen tot RIH-modellen. De werkplaats helpt klanten snel verder, zelfs wanneer complexere klussen zoals versnellingsproblemen moeten worden opgelost. Bezoekers waarderen de eerlijke prijsstelling en het nette afwerk van werkzaamheden. Met een gemiddelde beoordeling van 4.2 uit 5 sterren heeft de zaak op Weerdingerstraat 214 een solide reputatie opgebouwd. Of u nu onderweg bent op fietsvakantie of thuis een routineonderhoudsbeurt nodig heeft, Slagter biedt praktische oplossingen voor uw fiets.
Ongelooflijke hork van een kerel. Meneer leunt op de werkbank bij binnenkomst, en bij de vraag of de ketting van mijn fiets even gespannen kon worden begint hij te zuchten en te steunen. "Ik heb het vandaag mega druk, daar moet je even voor terugkomen." Vervolgens een heel zwam verhaal over mijn fiets "komt vaak meer bij kijken dan alleen spannen" en "we hebben net winter gehad dan komen de mensen met deze problemen". Ik zeg: "Je hebt dus net zo'n zin om te werken als toen met mijn zoon jaren geleden. Toen was je ook te beroerd om wat klantvriendelijkheid te tonen." En toen werd hij boos. En waarom? Omdat meneer gespiegeld werd op zijn lakse houding richting klanten.
Een hele goede ervaring ! Op fietsvakantie door Nederland en de versnelling deed het niet meer.. Best een klus , maar meneer Slagter zei gelijk : dan maak ik tijd ! En we konden weer verder ..
RIH fiets heengebracht, netjes gerepareerd voor een mooi prijsje!
Kwam er een half jaar geleden met een lekke achterband. Logisch dat er nog van alles bijkomt en de rekening uiteindelijk €260 wordt maar achterband liep niet leeg toen die bij hem stond dus daar werd niks aan gedaan. Nog drie keer geweest met een te slappe band, opgepompt en nee hoor die is prima. Vandaag voor de 5e keer langs gegaan omdat ik eindelijk mijn fiets weer wil kunnen gebruiken. Krijg ik te horen dat er nooit sprake was geweest van een lekke achterband en dat die dat wel had kunnen doen maar dan was ik nog €100 meer kwijt geweest enz. Stonden andere klanten in de winkel en hij werd echt boos omdat ik boos was. Dus ik ben ook maar naar de buren gegaan. €60 kost daar een nieuwe binnen en buitenband incl erop zetten. Had echt heel veel tijd, geld, moeite en irritatie bespaard als ik direct ergens anders naartoe was gegaan.
Ik zet niet snel een reactie online maar wil toch mijn ervaring met jullie terug geven . Ik kwam met mijn nieuwe fiets in jullie winkel voor een slot en het verzoek of u mijn stuur bij kon stellen. Volgens u had ik een Kogashit (mijn nieuwe fiets) waar ik veel te veel voor had betaald. En het stuur bijstellen dat ging ook niet. Ook het slot waar ik naar vroeg was volgens u bijna niet te krijgen . 200 meter verderop stapte ik een andere fietswinkel binnen. “ Natuurlijk kan ik uw stuur even bijstellen” “ Wat een mooie fiets heeft u” En Ja hoor, daar hangen de sloten die u zoekt. Zo kan het ook meneer!
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.