Rijwielcentrale E Bike Store in Eindhoven is een gerenommeerde fietsenwinkel gespecialiseerd in elektrische fietsen. Met een Google-rating van 4,7 sterren gebaseerd op 67 reviews, staat de zaak bekend om uitstekende klantenservice en deskundige begeleiding. Klanten prijzen het vriendelijke en goed geïnformeerde personeel, zoals verkoper Remon van der Heide, die zowel bij aankoop als bij vervolgvragen beschikbaar zijn. De winkel onderscheidt zich door volledige ondersteuning na de aankoop en door serieus in te gaan op klantenfeedback. Of u nu een nieuwe e-bike zoekt of service nodig heeft, Rijwielcentrale aan de Aalsterweg 89 staat bekend als een betrouwbare partner voor tweewielers.
Ik heb via de website een kinderfiets besteld met een levertijd van een paar dagen. Kort daarna werd ik gebeld met de mededeling dat de levering vertraging had, maar dat er een identieke tweedehands fiets beschikbaar was — die van het kind van de eigenaar zelf. Na enige overtuiging ben ik hiermee akkoord gegaan, in de veronderstelling dat de fiets in uitstekende staat was. Wat ook het geval leek op eerste gezicht. Kort na aankoop bleek de rem niet goed te functioneren. Na een bezoek aan de winkel aan de Aalsterweg bleek het benodigde onderdeel niet op voorraad te zijn en ook niet snel leverbaar. Ik ben hier initieel mee akkoord gegaan, maar nadat de fiets al meer dan een maand bij de winkel stond zonder oplossing, heb ik per e-mail gevraagd om alternatieve oplossing — hier heb ik geen reactie op ontvangen. De communicatie verliep erg stroef en de winkel was moeilijk bereikbaar. Ik begrijp dat het druk kan zijn, maar ik miste het constructief meedenken voor een oplossing. Na zelf opni
Recent een nieuwe E-bike gekocht. Zeer goed geadviseerd door Jan, waardoor de juiste fiets is aangeschaft Kundig, prettig contact en adequaat. De uiteindelijke aflevering is gedaan door Remon. Ook voor hem een grote plus: goed advies, zorgde voor een goede afstelling en detail uitleg, maar ook voor het juiste zadel en dito zadelpen. Conclusie: zeer tevreden.
Onlangs heb ik mijn e-bike bij deze fietsenzaak gekocht. Het was een aankoop "van een plaatje", omdat het om het nieuwste model ging - altijd spannend! Gelukkig waren de verkopers zelf ook al enthousiast over de kleur die ze op de beurs hadden gezien, wat vertrouwen gaf. De levering leek in eerste instantie bijna mis te gaan doordat de levertijd met zo'n vijf maanden verlengd dreigde te worden door de leverancier. Grote dank aan Rasmus, die dit proces nauwgezet heeft gevolgd en zich heeft ingezet om de fiets toch met een kleine vertraging op tijd geleverd te krijgen. Daarnaast hield hij mij continu goed op de hoogte van de status, wat erg fijn was! En toen werd ik verrast met een sneak peek foto in mijn mailbox toen de fiets eenmaal binnen was, ook André, de monteur, dankjewel voor jou snelle en goede service!!! Al met al: top service en een fijne ervaring! Aanrader! Ik ga volop genieten van mijn fiets, op vakantie, dankzij de rijwielcentrale☀️
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.