Fietswous 't Gooi in Bussum is een fietsenmaker die indruk maakt met zijn grondige aanpak en snelle service. Het team, geleid door eigenaar Mike, staat bekend om het niet los te laten tot problemen volledig zijn opgelost. Ze werken aan uiteenlopende fietstypen, van bakfietsen en e-bikes tot design-fietsen zoals Veloretti en VanMoof. Klanten prijzen de vakkundigheid en vriendelijkheid van het personeel, evenals de bereidwilligheid om ook in drukke periodes geholpen te worden. Met een rating van 4,5 sterren gebaseerd op 26 reviews heeft Fietswous 't Gooi zich gevestigd als een betrouwbare werkplaats in het Gooi.
Bedankt voor de goede service. Zelfs mijn S3-busje is schoongemaakt en geborsteld, Moof; hij ziet er weer als nieuw uit. Geweldig werk! 👏
Fietswous kan beter zijn naam veranderen in koekwous. Wat een negatieve ervaring met deze chagrijnige man. We brengen een fiets om een prijsopgave te maken voor de verzekering. S'ochtends gebracht en s'middags zouden we de prijsopgave krijgen. Verschillende keren hebben we geprobeerd contact te krijgen met (koek)wous maar helaas nemen ze nooit de telefoon op. Na een week (wij zijn even op vakantie) weer gebeld en wederom geen contact mogelijk. Dus onze zoon naar de winkel gestuurd om te kijken of onze fiets er nog staat of zelfs de winkel nog bestaat. Gelukkig bestaan ze nog al weet ik niet waarom. Onze zoon heeft de fiets maar meegenomen tegen de zin in van meneer wous. Prijsopgave was ook nog steeds niet gemaakt. Blijf dus weg van deze fietsenmaker.
Op aanraden wegens goede service is mijn zoon met zijn van Moof naar Fietswous Bussum gegaan maar helaas is dit verschrikkelijk tegengevallen. De kabelboom bleek vervangen te moeten worden wat 500 euro heeft gekost (heeft mijn zoon zelf moeten sparen!). Maar helaas waren de problemen niet verholpen (kortsluiting/boost/bel). Fietswous kon helaas wegens hun agendaplanning de fiets niet opnieuw zien dus zijn we naar een Van Moof reparateur in Amsterdam gegaan. Die betwijfeld of de kabelboom wel daadwerkelijk vervangen is. Nog steeds te goeder trouw gevraagd of Fietswous nogmaals de fiets wilde bekijken, kregen we het antwoord dat het nu wel buiten de garantie zou vallen als er al iets aan gedaan moest worden… al met al ontzettend teleurstellend, zeker omdat de ervaringen van anderen positief zijn. Omdat we meteen bij het eerste bezoek de forse rekening/reparatie van de kabelboom voldaan hebben, had ik écht meer service verwacht en niet de deksel op ons neus 😔
Vriendelijk, snel, professioneel en grondig, ik kan deze plek van harte aanbevelen.
Bedankt 👍
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.