Fietsenstalling Station Apeldoorn (noordzijde) biedt reizigers in Apeldoorn een praktische plek om hun fiets veilig onder te brengen voordat zij met de trein vertrekken. De stalling beschikt over voldoende ruimte en is voorzien van moderne chipkaart-toegang, wat bezoekers extra zekerheid geeft. Klanten waarderen de centrale ligging bij het station, hoewel het drukker kan zijn tijdens spitsuren. Voor wie regelmatig met de trein reist, is het raadzaam de fiets goed op slot te zetten en waardevol onderdelen zoals accu's mee te nemen. De stalling blijft een betrouwbare oplossing voor treinreizigers in Apeldoorn.
Prima fietsenstalling. Op zich altijd wel plek aangezien de bewaakte fietsenstalling om de hoek altijd wel snel vol zit (al na 09:00). Veel fietsen staan er permanent die eigenlijk gewoon weg moeten. Verlichting is verbeterd. Vaak wordt hier helaas wel gestolen. Fietsen en anders zadels, doorgeknipte sloten liggen op de grond... Maar overdag is het wel veilig. Ik raad het heeeeeel erg af om hem hier de hele nacht te laten staan. Dus sowieso op eigen risico.
Ik ken niets dat zo cool is in Duitsland.
Ik kan m'n fiets hier op eigen risico neerzetten. En ik let er altijd op dat ik 'm goed op slot zet of de accu eraf haal als ik 'm hier neerzet.
Hele fijne fietsenstalling als je met de trein weg moet. Meestal is er wel plek om de fiets te stallen. Jammer dat er altijd mensen zijn die hun afval daar neergooien en niet gewoon opruimen. Aardig personeel ook.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.