Fietsvoordeelshop in Amersfoort biedt een ruim assortiment elektrische fietsen en reguliere fietsen. Bezoekers waarderen de deskundige en behulpzame bediening; klanten rapporteren dat ze goed worden geholpen bij het kiezen van een passende e-bike en kunnen proefrijden. Het aanbod omvat bekende merken zoals Kalkhoff. De winkel aan de Nijverheidsweg-Noord beschikt over voldoende voorraad en staat bekend om snelle service. Let op dat ervaringen variëren; raadpleeg de reviews voor praktische informatie over garantieafhandeling en bestelafspraken voordat u een bezoek brengt.
Ik kom de winkel ingelopen met een kruk, i.v.m. heup (artrose) sta ik op lijst voor een operatie. Midden in de winkel, voor de ingang van de werkplaats, sta ik te wachten. Ik zie in totaal 6 medewerkers. Eén is bezig met een simpel klus aan een fiets, een ander is een doosje aan het open maken, een loopt langs mij naar een collega bij de computer en begint daar een praatje, etc. Na 5-10 min vraag ik of er iemand is die in de winkel kan helpen. Er was verder géén andere klant in de winkel. Gelukkig komt er iemand. Ondertussen is mijn ongemak tot ongekende hoogte gestegen. ZES medewerkers, waarvan er minstens 5 staan te lummelen, en niemand die mij ziet. Ongelofelijk! Blijkbaar geen interesse in klandizie. Ik zou het wel weten als ik daar baas was ... En het ergste is, dat was me vorig jaar ook al een keer overkomen, die ene keer dat ik daar kom ... En wat ik nodig had, hadden ze ook niet :-(
Mijn ervaring met Fietsvoordeelshop is helaas niet positief. Het bestelproces is onnodig omslachtig en voelt allesbehalve soepel. Je bent meer tijd kwijt dan nodig om überhaupt iets rond te krijgen. Daarnaast laat de communicatie echt te wensen over. Het is meerdere keren onduidelijk waar je bestelling staat en wat je kunt verwachten. Updates zijn vaag of blijven helemaal uit. Wat het meest stoort, is de levering. Die blijft continu onduidelijk en schuift steeds op. In mijn geval kwam dat ook nog eens door administratieve fouten aan hun kant, wat gewoon niet zou mogen gebeuren. Al met al geeft het een rommelige en weinig professionele indruk. Zonde, want bij zo’n aankoop verwacht je juist duidelijkheid en vertrouwen.
Goed geholpen ondanks de drukte. Echt een goede ervaringen. Personeel ook heel vriendelijk. Echt top!
Wat een geweldige en vriendelijke service, alles wat beloofd werd is waar gemaakt en meer, heel behulpzaam ook de buiten de box service, heel betrokken. Zowel Jorik als Piet bedankt, Jullie hebben het kopen van mijn fiets tot een feestje gemaakt. Service met een smile:)
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.