Genoeg
Druk in de winkel op de vrijdag na hemelvaart .Had de winkel groter verwacht ,maar er was best een groot assortiment . Leuke prijzen voor de basics voor sport kleding en schoenen. Op de fietsen kon je een proef ritje maken door de winkel. Wel daarna online bestellen want niet vooradig (iets met verbouwing vd winkel?) Zelfscan kassa's 6 pcs. Parkeergarage voor het gehele winkelcentrum was ook erg druk/vol. K☆t om eruit te rijden ,steile helling met voorbij gaand verkeer/voetgangers.
Ik vraag aan een medewerkster, is dit jasje ook in xxl te krijgen nee zegt ze wat er hangt hebben we. Ik vraag aan een andere medewerker is dit jasje in xxl te krijgen , ja hoor en bestelde hem via internet hij wordt thuis bezorgd. Hulde voor de medewerker
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.