NS Fietsenstalling Stationsplein in Zwolle biedt een ruim opgezette fietsenstalling met reparatieservice aan redelijke prijzen. Het personeel staat bekend als vriendelijk en behulpzaam. De stalling beschikt over verschillende parkeeroplossingen voor fietsers die hun twee-wiel veilig willen stallen of willen huren. Klanten waarderen met name de goede service en bereikbare prijzen. De stalling is gevestigd op Stationsplein 17, wat het een praktische plek maakt voor wie in het centrum van Zwolle moet zijn. Voor fietsreparaties en verhuur bent u hier aan het juiste adres.
Hele aardige meneer en heeft goed geholpen
Ideaal
Zwolle NS , fietsenstalling. Samen met collega hier een fiets gehuurd om in de stad Zwolle een gevestigd kantoor te bezoeken. Als je er voor het eerst of zelden in Zwolle NS komt dan is de route naar waar de fietsen staan die je kan huren niet gemakkelijk te vinden en moet je nog zeker als je bij de fietsstalling bent aangekomen honderden meters doorlopen. Vervoerpas tegen de zwarte doos aanhouden van de fiets en na enige tijd flist een lampje groen en kan je de fiets van het slot afhalen. De uitgang naar buiten is gelukkig direct om de hoek waarbij je eerst nog door scanpoorten heenloopt met fiets die deze dan ook in of uitchecken je ziet hierbij ook een lichtsignaal voor bevestiging. Het zadel is in hoogte verstelbaar maar het balhoofd niet. Vooral lange mensen zullen de fietsen te klein vinden (frame ongeveer 50cm+) , op slot zetten in de stad doe je opnieuw door je vervoerspas er tegenaan te houden. Zwolle is een mooie oude stad en het is leuk om met behulp van Google je weg naar k
Over het algemeen heb ik er geen problemen mee (vriendelijk personeel ook) maar het hoge fietsenrek is compleet waardeloos. Het is sowieso al onbruikbaar voor oudere en minder gezonde personen. Daarbij heeft het gebruik ervan door mezelf al tot meerdere beschadigingen aan mijn fiets geleid: het eruit halen van je fiets is niet op een normale manier mogelijk omdat de rijen geen ruimte laten om je fiets er uit te trekken. Verder ben ik al meerdere keren aan verwondingen ontsnapt bij het terugveren van het rek. Dit systeem werkt aan alle kanten niet.
Wat een waar-de-loze fietsenstalling is dit.. Onredelijk personeel en veel te veel fietsen gestalt voor de ruimte die er is. De speciale plekken voor fietsen met een mand/rek o.i.d. staan BOMvol. Op de terugweg stond mijn fiets begraven tussen andere fietsen met allerlei beschadigingen tot gevolg. Dat je hiervoor moet betalen is echt een lachertje.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.