Prima producten, mits ze op voorraad zijn. Winkelpersoneel helpt niet en spreekt vrijwel geen Nederlands. Alles is zelfscan, geen kassamedewerkers. Het is een "zoek het zelf maar uit" winkel geworden.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.