Fietsenstalling Centraal Station is een gratis fietsenstalling in Rotterdam, strategisch gelegen onder het Centraal Station aan het Stationsplein. De locatie biedt directe toegang naar zowel het station als de metrohalte, wat het ideaal maakt voor reizigers die hun fiets snel en veilig willen stallen. Klanten waarderen de handige ligging en de mogelijkheid om zonder omwegen door te lopen naar hun vervoer. Met een Google-beoordeling van 3,9 uit 5 sterren is het een populaire keuze onder Rotterdamse forensen die betrouwbare fietsopslag zoeken.
Geruite fietsenstalling onder het Centraal Station. Zowel betaald als gratis. Vriendelijk personeel en goede service. OV-fietsen te huur.
Let op: Fiets gestolen ondanks cameratoezicht Helaas is mijn fiets gestolen uit het gratis gedeelte van deze stalling. Ondanks het aanwezige camerasysteem was ik mijn fiets kwijt. Gelukkig was ik goed verzekerd, maar het blijft triest dat dit in zo’n stalling gebeurt. Ik raad iedereen aan om je fiets altijd met een tweede slot vast te maken. Voor ongeveer €40,- heb je al een zeer goed slot, wat het dieven een stuk lastiger maakt. Daarnaast een belangrijke tip voor de parkeerduur: deze stalling is erg groot, maar je kunt je fiets hier niet onbeperkt laten staan. Als je fiets er langer dan 7 dagen staat, is de kans groot dat er een label aan wordt gehangen en je fiets uiteindelijk wordt verwijderd. Je bent hem dan niet kwijt, maar je moet wel een boete betalen om hem op te halen bij het depot. Let hier dus goed op!
Goede fietsenstalling waar je direct door kan lopen naar het station.
Zeer onprofessionele ervaring met deze locatie. Twee maanden proeftijd en nooit een evaluatiegesprek of concrete feedback ontvangen. Toch werd een week voor het aflopen van proeftijd plots gezegd dat het niet verlengd zou worden. De enige reden die werd genoemd, was ‘te laat’ komen. In werkelijkheid betrof dit o.a. twee momenten waar er moest ingevallen worden in Den Haag. Maar daar aangekomen bleken de mensen niet eens te weten dat er iemand zou komen. Dit wijst op een interne communicatie die totaal niet op orde is. Als werknemer word je afgerekend op fouten die voortkomen uit slecht management. Erg jammer en teleurstellend. Raad niemand aan om hier te solliciteren als je serieus genomen wilt worden, en een leidinggevende zoekt die in haar werknemers investeert.
Snachts dicht. Vrij onhandig
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.