Vandaag langs geweest om een voetbal leeg te laten lopen. Ben goed geholpen. Wat een leuk team, allemaal aardig en werken met plezier. Verder een leuke winkel, schoon en gezellige werknemers!
Mooie zaak
Fijne overzichtelijke winkel. Van alles wat voor heel veel sporten, voor een leuke prijs.
Koop geen fietsen hier. Ongeveer 3 weken geleden zagen we een fiets die we graag wilde hebben voor onze dochter. Deze was niet op voorraad en showmodelen verkochten ze niet. Met 2 dagen kregen we bericht dat de fiets afgehaald kon worden. Paar dagen later wezen halen en had al gelijk het gevoel dat showmodel was dit zag ik aan de vegen op de witte banden. Ze zeiden dat deze speciaal voor me binnen was gekomen maar ech nergens was showmodel meer te vinden. Heel bijzonder. Toen mijn vriend een kleine check deed met de fiets bleek de rem erg aan te lopen. Fiets wers opgetakeld en bleek dat remmen en versnellingen niet goed stonden afgesteld. Antwoord op de vraag hoe dit kan was dat deze fiets er waarschijnlijk door heen is geglipt doordat ze veel nieuwe mensen hebben lopen de laatste tijd. Tegen me gevoel de fiets toch meegenomen die was immers van te voren al betaald. Nu gaan we gisteren in het donker fietsen im eersts instantie bleef de lampen branden maar eenmaal paar minuten veder vi
Prettige winkel en goede producten voor een zacht prijsje
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.