Vervelende lokatie. Midden in het centrum. 1,5 u parkeren 7 euro 🍀 Winkel is heel goed!
Prima winkel, goede service, vriendelijk personeel, goede en betaalbare kwaliteit...veel wandelkleding gekocht, nu meer fiets spullen...super!
Mooie ruime winkel, met uitgebreid assortiment. Kwaliteit van de producten is, over het algemeen, erg goed, en betaalbaar. Medewerkers zijn vriendelijk en hulpvaardig.