La Souris Hilversum bevindt zich aan de Langestraat in Hilversum en staat bekend om het deskundige advies van het verkopersteam. Klanten waarderen met name de hulpvaardigheid van het personeel, dat goed kan helpen bij het kiezen van de juiste fiets of e-bike. Met een Google-beoordeling van 4.4 uit 5 sterren trekt de zaak veel bezoekers. Bezoeken jullie La Souris voor aankoop of onderhoud, let dan wel op dat de bereikbaarheid en afspraken volgens sommige klanten beter kunnen. Toch weten velen hun weg naar deze winkel in Hilversum te vinden voor praktisch advies en service.
Bizar slechte service, koop hier geen fiets. Valse beloftes worden er gedaan. Wachtend op 1 onderdeel en ruim 2,5 maand verder. Dan nog niet te spreken over de communicatie.
@Theo Jansen: Koop hier geen fiets!! Al maanden bezig om een goeie fiets te krijgen en bestelde onderdelen duren al weken. Beloofd wordt elke week dat het komt. Koop dus hier geen fiets. Onderhoud in Hilversum wordt niet eens gedaan wordt opgestuurd ben je je fiets minimaal 2 weken kwijt.service is zeer slecht en vooral brutaal. Telefonisch niet te bereiken alleen per mail. En daar dus 2 fatbikes gekocht voor ruim 3000 euro in maart en nog kan je niet normaal ervan genieten. Je krijgt een tasje mee met windscherm want ja past niet helemaal moet je thuis maar effe kijken schande!!
Wat een beroerde service! Ik heb vrijdag avond een achterzitje gekocht voor mijn v20 fatbike, bij het aankopen vroeg ik nog voor de verleng kabel voor het achterlicht, aangezien bij andere winkels je dat erbij krijgt. Volgens verkoper was dit niet nodig. Na meerdere keren naar gevraagd te hebben heb ik dan maar het zadel zonder (bijbehorende) kabel gekocht. Thuis kom ik er achter dat het mij niet lukt zonder verleng kabel dus kwam ik vandaag (woensdag) terug naar de winkel met mijn fatbike om te vragen hoe het achterlicht aan te sluiten. Omdat er een verschil van ongeveer 30 cm tussen zit. Hierop krijg ik weer het antwoord dat ik de kabel uit moet trekken en er geen verleng kabel nodig is. De medewerker heeft vervolgens op een onhandige manier proberen mijn zadel los te maken, waarbij hij een moer vergat terug te zetten, schroefdraad heeft gesloopt en het zadel er niet af kon krijgen. Zijn collega gaf ook al aan dat die snapte dat er een verleng kabel nodig is. Maar dat het tegendee
Ik zal deze winkel nooit aan iemand aanraden. Verspil je tijd er niet aan. De slechtste plek ooit.
Ik heb onlangs een nieuwe fatbike gekocht en heb een fantastische ervaring gehad gedurende het hele proces. Hartelijk dank aan Laurens en Devin voor hun uitstekende service, professionele aanpak en vriendelijke houding. Ze waren erg behulpzaam, geduldig en zorgden ervoor dat alles van begin tot eind soepel en gemakkelijk verliep. Ik ben erg blij met mijn fatbike en de klantenservice in het algemeen. Een echte aanrader!
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.