Zeer beperkte keuze. Er is niets om uit te kiezen of te bekijken. Ik herinner me nog de tijd dat er bij Decathlon zoveel keuze was, van maten tot kleuren. Nu heeft het geen zin meer om te kiezen of te passen.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.