Dit is een nette, schone sportwinkel met een hoop vriendelijke medewerkers die niet in je nek staan te hijgen, maar wel bereikbaar zijn voor een vraag. Ikzelf ben hier geweest om skeelers te testen en met wat hulp van de medewerker uiteindelijk een leuk setje samen te stellen. Soms is het een klein beetje zoeken naar je maat, omdat vooral de grote maten in de schappen blijven liggen, maar uiteindelijk ben ik met 170cm en maatje 40 hier prima geslaagd zonder te veel gedoe
Fijne en duidelijke uitleg bij aankoop van een tennisracket!
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.