Kwam er graag maar Sinds de verbouwing cq indeling van de winkel lijkt het wel een doolhof.
Geen prettige winkel. Amper personeel je word niet geholpen. En elke keer als ik afreken met die zelfscan moet ik vervolgens alles weer uitpakken voor de beveiliging. Elke keer weer. Zelfde product. Second life producten komen een week later nieuw online voor de prijs van een second life.
Een dikke pluim voor die Noorse man die daar werkt. Geweldig!
In voormalige sporthal "Rijnhal" enorme winkel met zeer veel keus in alle takken van sport.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.