Fietsenstalling station Muiderpoort is een stallingfaciliteit aan het Oosterspoorplein in Amsterdam waar reizigers hun fiets kunnen parkeren. De locatie biedt basale stallingsopslag voor dagelijks gebruik. Volgens klantbeoordelingen staat de beveiliging regelmatig ter discussie, met meldingen over diefstallen ondanks het gebruik van hangsloten. De NS en politie worden door gebruikers kritisch beoordeeld op hun reactie op veiligheidsincidenten. Voor wie een betrouwbare stallingslocatie zoekt met goed beveiligde parkeerplekken, is het raadzaam de veiligheidsmogelijkheden ter plaatse goed in te schatten.
Dr deuren zijn stuk en slapen elke keer persoon ook wordt er elke keer gerookt erg vies als je zelf niet rookt
Parkeer je fiets hier niet! Mijn fiets is vannacht uit deze opslagruimte gestolen. Er is 's avonds geen bewaking, de toegangsdeuren zijn kapot, daklozen slapen op de grond, de plek is vernield en sloten worden doorgeknipt. Het is hier erg onveilig. Laat je fiets hier alsjeblieft NIET staan!!!
Na wat zoeken had ik een fiets waarvan het stuur normaal stond. Later bleek het licht niet te werken. De fietsenmaker naast de stalling doet niets voor ov fietsen, en verder is er geen personeel. De klantenservice is dezelfde als van de NS, dus daar begin ik maar niet aan.
This bike shed is awful!! There seems to be "security," but it's just a bike repairman who gets threatened by guys with angle grinders who come to steal your bike (or so he tells me). The door to the shed has been broken for a while, so anyone can just get in. It's safer to park your bike outside; more people will see it if it gets stolen. Unfortunately, my battery was stolen here. Deze fietsenstalling is shit!! Er lijkt ‘bewaking’ te zijn maar dat is gewoon een fietsenmaker die zich laat bedreigen door jongens met slijptollen die je fiets komen stelen (zo vertelt hij dag mij). De deur van de stalling is al een tijdje kapot, dus kan iedereen er zomaar in. Het is veiliger om je fiets buiten te plaatsen, daar zien meer mensen het als deze gestolen wordt. Helaas is mijn accu hier gestolen.
Edit: 18-8-2025 De bewaking is hier blijkbaar zo slecht dat het een advertentie is voor verdere diefstal. Hier is weer een 1 ster NS. Dankjewel voor mijn 45 minuten vertraging vandaag.
Bekijk ook reparateurs in nabijgelegen plaatsen.